Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Frozen - Tangled

Πρόσφατα είδα τη νέα ταινία της Disney, το Frozen. Φυσικά τη λάτρεψα και θα πρέπει να γίνει από τα Highlights της Disney.
Αναπόφευκτα βλέποντας την cameo εμφάνιση της Rapunzel στην ταινία, ξεπηδήθηκε ο παρακάτω μικρός διάλογος στο μυαλό μου.
Anna (τραγουδώντας): 'Cause for the first time in forever
Rapunzel: Τι first time ρε? Τι first time? 
Α: Ε? I'm getting what I'm dreaming of.
R: Δηλαδή ονειρευόσουν ένα παρτι. Ένα παρτι! Και γι' αυτό κάνεις τόση φασαρία; 
Α: Μα, γίνονται τα όνειρά μου πραγματικότητα!
R: Αυτό το αποκαλείς όνειρο; Μείνε 18 χρόνια κλεισμένη σε ένα πύργο να δεις εκεί όνειρα.
Α: Επικρατούσε ησυχία στο κάστρο, μίλαγα σε πίνακες!
R: Και σε υπηρέτες, καμαριέρες, δασκάλους, στους γονείς σου όσο ζούσαν. Όταν μιλάς σε χαμαιλέοντα και αυτός σου απαντά, τότε επικρατεί απόλυτη ησυχία.
Α: Δεν είχα τι να κάνω! Οι μέρες περνούσαν και εγώ καθόμουν άπραγη!
R (τραγουδώντας): 7AM, the usual morning lineup.
A: Εντάξει, εγώ δεν ήμουν τόσο δημιουργική. Αλλά τι έχεις να πεις για τον πρώτο μου έρωτα; Με πρόδωσε!
R: Ναι, αλλά βρήκες άλλον.
Α: Ναι, αλλά ο πρώτος με πρόδωσε.
R: Εμένα πέθανε ρε κοπελιά! 

2 σχόλια:

  1. οκ.. έχεις φαντασία; έχεις τα πάντα..

    αυτό το "ρε κοπελιά" στο τέλος, με πέθανε..


    καλώς σε βρήκα σου λέω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχα! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια kat :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή