Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Τότε σε εκείνο το Σταυροδρόμι

    Είχα σταθεί στο κέντρο του δρόμου, με το μυαλό και την καρδιά διχασμένη για το δρόμο που έπρεπε να ακολουθήσω. Αναρωτιόμουν, επεξεργαζόμουν και κάθε συμπέρασμα στο οποίο κατέληγα ήταν διαφορετικό από το προηγούμενο. Χαμένη ήμουν, ένα δρόμο να ακολουθήσω δεν έβρισκα. Όχι απαραίτητα ένα σωστό δρόμο (όπως μου θυμίζει ο στίχος από ένα τραγούδι του Kid Rock, I've walked the wrong way, but I've walked a lοng way).   
    Άνθρωποι περνούσαν από το σταυροδρόμι, πρόσωπα υποσχόμενα να παίξουν ρόλους στη ζωή μου, άλλα άγνωστα, άλλα γνωστά, άλλα μη υπαρκτά. Τα πόδια μου όμως παρέμεναν παγωμένα στο κέντρο του δρόμου, οι διαδρομές μου φαίνονταν όλες ίδιες. Έκανα λάθη, έχασα ευκαιρίες. Αλλά ξέφυγα από εκείνο το αδιέξοδο. Κοιτάζω πίσω και βλέπω τον εαυτό μου τότε. Γελάω μέσα από την καρδιά μου και με δείχνω με το δάχτυλό μου. Πόσο ηλίθια υπήρξες; 

5 σχόλια:

  1. Ναι, αλλά τί άμα δεν στεκόσουν στο κέντρο του δρόμου και πήγαινες λίγο στην άκρη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βρίσκεται στον κέντρο του κόσμου της. ο κάθε ένας βρίσκεται στο κέντρο του δικού του κόσμου. άμα βρισκόταν στην άκρη, εκεί μιλάμε για εντελώς άλλη υπόθεση...πιο άσχημη, θα βρισκόσουν περιθωριοποιημένη στη δική σου ζωή. ελπίζω να σε κάλυψα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οχι, αλλα δεν πειραζει :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχα! εννοω πως η κοπελα στο κειμενο διστασε μπροστα σε μια αποφαση με την οποια ειρθε αντιμετωπη στη ζωη της, στον κοσμο της. Ο καθε ανθρωπος ομως ειναι ο πηρυνας του κοσμου του. Οποτε στεκεται στο κεντρο... αμα σταθει στην ακρη θα ειναι σαν να μην παιρνει μερος στα γεγονοτα της ζωης της. Γινεται και αυτο, αλλα δεν ειναι το θεμα του κειμενου μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωχ! πολυ βαθυ αυτο που ειπες! γραψε κι αλλα We like! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή